Jaipur Restaurant & Catering 

Noen meter over et av Oslos travleste torg ligger restauranten Jaipur. I 2.etasje med utsikt over Egertorget går du inn i en ny verden. Varme, fargesterke bilder pryder veggene, og i lune og velduftende omgivelser kan man følge det nokså fargerike menneskemylderet nede på Karl Johans gate. Jaipur er en familie drevet restaurant som ble startet opp i 1996. I 2007 flyttet de til lokalene i Karl Johans gate og her har de holdt til siden. Navnet Jaipur kommer fra byen med samme navn i Rajasthan i Nord-India.

Jaipur var ute etter en fremtidsrettet betalingsløsning til sin restaurant. De ønsket å forbedre servicen i restauranten ved å kunne ta betalt av kundene ved bordet, uten å måtte gå tilbake til hovedkassen for å hente ut godkjent kvittering. Slik får man gjennomført betalinger både enklere og hurtigere, noe som gir en bedre kundeopplevelse.

Enklere restaurant drift med RSPOS kassesystem

Med RSPOS kassesystem fra Retail Solution har Jaipur nå fått levert en komplett løsning som inkluderer et komplett kassepunkt med touchskjerm, printer, kasseskuff og to kjøkkenprintere. Jaipur benytter seg nå også av to håndholdte kasseterminaler. Disse håndholdte kassene har akkurat de samme funksjonene som hovedkassen og kan brukes til å ta bestilling, se på og endre ordre, gi beskjeder til kjøkken og håndtere betaling. Bankterminalene Retail Solution har levert inkluderer en Print & Go funksjon, hvilket innebærer at de håndholdte kassene og bankterminalen er koblet sammen via Print & Go funksjonen. Dette gjør det mulig for servitørene på Jaipur å ta betalt ved bordet, og få godkjent kvittering ut på terminalen uavhengig om kunden betaler med kort, kontant eller faktura. Med kassesystemet RSPOS installert på alle enheter i restauranten har de ansatte på Jaipur nå full oversikt over hvilke bord som er opptatt, og hvor de er i ordre prosessen.

RSPOS er et webbasert kassesystem lagret i skyen, hvilket gjør at man har tilgang til systemet fra hvilken som helst enhet (pc, nettbrett, mobil), fra hvor som helst så lenge man har tilgang til internett.

Tjenesten Backoffice er en sentral del av RSPOS; det er her man kobler opp kasser og bankterminaler til de ulike enhetene. Det er også her man legger inn alle artikler, priser, kunder og ansatte. Du kan også lage egne lojalitets kampanjer og tilbud direkte i Backoffice. Alle endringer som gjøres i Backoffice oppdateres automatisk i de ulike salgspunktene. Slår man inn et salg på kassen i restauranten vil dette oppdatere rapporter i Backoffice umiddelbart.

Du som leder har full kontroll på alle i Backoffice; logg deg inn via en nettleser og du vil se alle omsetningstall og rapporter oppdatert i realtid.

RSPOS API kobling til regnskap gjør hverdagen enklere

Jaipur har tidligere måttet gjøre mye manuell jobb når det kommer til håndtering av økonomi og regnskap. Med RSPOS API kobling til regnskap kan ledelsen nå ta ut alle Z-rapporter i Backoffice, månedsrapporter og automatisk oppdaterte dagsrapporter er også tilgjengelig. Alle rapporter kan lastes ned via excel, pdf eller sendes på mail. Rapportene kan jobbes videre med ved behov eller sendes direkte til regnskapsføreren som legger dette inn i regnskapet. Dette er tidsbesparende og gjør hverdagen langt enklere for Jaipur.

Vil du vite mer om RSPOS kassesystem, Backoffice og API kobling til regnskap? Ring 4000 3852 eller send en mail til post@retailsolution.no 

Mer inspirasjon og informasjon fra Jaipur finner du i disse kanalene:

Nettside: www.jaipur.no

Instagram: @jaipurikarljohan