Kanelsnurren – det finnes ingen snarvei til godt håndverk

Kanelsnurrens filosofi er tuftet på den moderne gourmetbakeren, der rene naturlige råvarer og lang hevetid er selvklare ingredienser. Samtidig er grunnleggeren bevisst på morgendagens smaker og spisevaner, slik at deres gjester alltid kan glede seg til nye smaksopplevelser. Grunnleggerne Torben og Lærke har høye ambisjoner for Kanelsnurren og streber daglig etter å bake verdens beste brød, som de serverer i deres syv utsalgssteder i Stavanger og Sandnes. Her får man både frokost, lunch og ettermiddagskos, samt et rikt utvalg av kvalitetsprodukter. Bestill og ta med eller nyt i kafèen.

Med høy etterspørsel og flere kafèer i drift så Kanelsnurren behovet for en teknologileverandør som kunne bidra til en god handleopplevelse for gjestene, gjør hverdagen litt enklere for de ansatte, bidra til effektivisering av driften og ikke minst full kontroll på alle nøkkeltall til enhver tid.

I den komplette løsningen fra Retail Solution har Kanelsnurren fått RSPOS kassesystem, RS Nettbutikk for håndtering av takeaway bestillinger, Backoffice, og regnskapsintegrasjon.

Med RSPOS kassesystem har Kanelsnurren fått et fremtidsrettet kassesystem som er enkelt å ta i bruk for de ansatte og gjør betalingen til en enkel, hurtig og sømløs opplevelse for deres kunder.

Backoffice er en sentral del i totalløsningen levert til Kanelsnurren da det er her man setter opp enheter og kobler til kasser og betalingsterminaler, og man kan enkelt endre artikler, priser og kampanjer. I webbaserte Backoffice kan man se omsetningstall for samtlige kafèer i realtid fra hvor som helst – med andre full kontroll på nøkkeltallene til enhver tid fra hvor som helst.

RS Nettbutikk – integrert nettbutikk optimalisert for salg av takeaway

Kanelsnurren valgte RS Nettbutikk for å håndetere takeaway bestillinger til samtlige av sine kafèer. Fordelen med RS Nettbutikk er at den er en totalintegrert del av Retail Solutions økosystem.  Salg i nettbutikken vil vises på kassen på samme måte som et salg i en av kafèene, som betalt ordre eller betaling venter, og bestillingen printes til kjøkkenet. Nettbutikken er designet i tråd med Kanelsnurrens visuelle profil og de kan enkelt oppdatere meny, artikler og priser selv i Backoffice.

Se Kanelsnurrens nettbutikk utviklet av Retail Solution her.

 

De ansatte er meget fornøyd med totalløsningen levert av Retail Solution da alle funksjoner er enkle å ta i bruk, det er ingen nedetid, og ikke minst gjør den handelen mye enklere og hyggelige for kundene.

Vil du vite mer om RSPOS kassesystem, Backoffice eller RS Nettbutikk? Ring 4000 3852 eller send en mail til post@retailsolution.no 

 

«Det finnes ingen snarvei til godt håndverk  – det krever fokus, god tid, naturlige ingredienser, og baking for hånd og fra hjertet.» sier Torben. Han har hatt drømmen om eget bakeri helt siden han som liten gutt løp i tottene på sin bakermesterfar. I 2013 gikk drømmen endelig i oppfyllelse da han åpnet den første Kanelsnurren sammen med sin kjære Lærke. Og siden den gang har det bare gått oppover.

Lærke og Torben, Kanelsnurren AS.