Matmagasinet i Stavanger

Elise Rødland flyttet Matmagasinet inn i den nyrestaurerte ”Hermetikkfabrikken” som er en del av den Kongelige residensen Ledaal. Her har de 500 m2 til å drive café, restaurant, catering, arrangere bryllup og andre store begivenheter.

Ved valg av teknologileverandør til Matmagasinet var det avgjørende at kassesystemet kunne bidra til å effektivisere driften og ha en API kobling fra kassesystemet til regnskapsprogrammet de bruker.

Når Matmagasinet i tillegg driver cafèen ved Stavanger Museum er det viktig med enkel håndtering av felles artikkelregister, kunderegister og gavekort register. Tjenesten Backoffice gir lederne tilgang til begge lokasjonene fra samme side, noe som effektiviserer deres arbeid og derav sparer dem mye tid.

RS Selvbetjening – bestilling og betaling på mobil.

Sommeren 2020 tok Matmagasinet i bruk RS Selvbetjening som reduserer antall kontaktflater ved å la gjestene bestille og betale for mat og drikke på sin mobil ved bordet – trygt og enkelt. Det eneste personalet behøver  gjøre er å servere bestillingen til bordet.

RS Selvbetjening er en totalintegrert del av Retail Solutions økosystem slik at alle bestillinger gjestene foretar på sin mobil automatisk konverteres til betalte ordre, med korrekte betalingstyper, slik at oppgjøret blir riktig. Når alt er koblet sammen blir hverdagen enklere.

Vil du vite mer om RSPOS kassesystem, Backoffice og RS Selvbetjening? Ring 4000 3852 eller send en mail til post@retailsolution.no 

 

Av hardware leverte Retail Solution tre kasser, kassekoblede bankterminaler og egne bongprintere. På uteserveringen kan personalet også bruke håndholdte kasser som er koblet på samme nett som de stasjonære kassene, slik kan servitøren enkelt sende drikke- og matbestillinger trådløst til bar og kjøkken.