Et besøk hos Spiseriet inviterer til en opplevelse for flere sanser enn kun smaken. Med en fantastisk utsikt til fjord og fjell, holder Spiseriet til i åpne og lyse lokaler, i et av Europas flotteste konserthus – Stavanger Konserthus. Konserthuset i Stavanger tilbyr et fullspekket program hele året med alt fra Symfoniorkesterets konserter til gospel, rock, barneforestillinger, dans, og  stand up.

Restauranten er åpen for lunsj og middag, du kan også få noe godt  å spise og drikke før eller etter konsert. Visste du at Spiseriet tilbyr forhåndsbestilling av drikke til pausen?

Flere avdelinger – èn effektiv totalintegrert betalingsløsning

Med ansvaret for all mat og drikke som serveres i Stavanger Konserthus, i flere avdelinger – både ute og inne, var det viktig for Spiseriet å samarbeide med en teknologileverandør som kunne levere en totalintegrert løsning tilpasset deres behov. I den komplette løsningen fra Retail Solution har Spiseriet fått RSPOS kassesystem, stasjonære kasser, trådløse betalingsterminaler og mobile event kasser, og RS Selvbetjening hvor gjestene kan bestille og betale for mat og drikke på sin mobil.

De stasjonære kassene brukes i hele konserthuset, restauranten, barer og kuppelhallen. Mobile event kasser og trådløse betalingsterminaler brukes til store og små arrangementer både inne og ute. I tillegg har de mulighet til å leie inn ekstra kasser til bruk på større eventer som f.eks. Tallship Races og Gladmat festivalen.

RS Selvbetjening – bestilling og betaling på mobil

Gjester hos Spiseriet kan om ønskelig bestille og betale for mat og drikke på sin mobil ved hjelp av RS Selvbetjening. Det oppleves trygt og enkelt for gjestene og det frigir tid for personalet. Den visuelle profilen til Spiseriet er ivaretatt i den digitale menyen i selvbetjeningsløsningen, og ledelsen kan selv gå inn og endre meny, artikler og priser når de måtte ønske.

Fordelen med RS Selvbetjening er at den er en totalintegrert del av vårt økosystem. Alle bestillinger gjestene foretar på sin mobil vil automatisk konverteres til betalte ordre, med korrekte betalingstyper, slik at oppgjøret blir riktig. Bestillingene sendes også automatisk til printer på kjøkkenet og/eller i baren. Artikler, priser og menyer endrer man enkelt  selv i Backoffice.

Backoffice – full kontroll fra hvor som helst

Backoffice er en sentral del av den totalintegrerte løsningen levert til Spiseriet. Det er man konfigurerer kasser og betalingsterminaler, legger inn ansatte profiler, oppdaterer meny, artikler og priser både for kasse og for selvbetjeningsløsningen. Det er også her du har tilgang til rapporter og alle nøkkeltall i realtid. Backoffice er webbasert og du har derfor tilgang fra hvor som helst så lenge du har tilgang til internett.

Regnskapsintegrasjon

Spiseriet bruker regnskapsprogrammet Power Office og ved hjelp av Retail Solutions API kobling til Power Office sendes z-rapport med alle salgstall rett inn i regnskapet ved dagsslutt. Hovedboken blir da automatisk oppdatert uten at det må foretas manuelle handlinger fra regnskapsfører.

Vil du vite mer om RSPOS kassesystem, RS Selvbetjening, Backoffice eller regnskapsintegrasjon? Ring 4000 3852 eller send en mail til post@retailsolution.no