Vulkanfisk – restaurant og fiskedisk for deg som elsker god sjømat

Gjennom et tett samarbeid med lidenskapelige leverandører formidler Vulkanfisk havets skatter til sine gjester både til lunsj og til middag. Den kombinerte restaurant og fiskedisken har kunnskap om hver eneste råvare som blir servert og personalet elsker god sjømat. Menyen varierer etter sesong og tilberedes på deres åpne kjøkken midt i baren, et fint skue for gjester som gjerne ønsker å plukke opp et par triks mens de nyter noe godt å drikke. I fiskedisken kan man kjøpe med seg delikatesser hjem og personalet deler gjerne sine beste tips til hvordan du bør tilberede dem.

Retail Solution er stolt teknologileverandør til Vulkanfisk og løsningen vi har levert er tilpasset både restauranten og delikatesseutsalget. Løsningen inkluderer RSPOS kassesystem, RS Selvbetjening for bestilling og betaling på mobil, fire kasser med touch skjerm, kasseskuff, innebygd printer, tre kassekoblede og fire trådløse betalingsterminaler, samt integrasjon til Bizerba vekten som brukes i delikatesseutsalget.

Kombinert restaurant og delikatesseutsalg – en integrert betalingsløsning

Med RSPOS kassesystem er alt koblet sammen for å gjøre hverdagen enklere for Vulkanfisk. Alle bestillinger og betalinger som foretas, uansett om det er på kasse i restaurant, delikatesseutsalget, eller på gjestens egen mobil med selvbetjeningsløsningen, registreres i det skybaserte kassesystemet som betalte ordre med korrekte betalingstyper slik at oppgjøret blir riktig. Alt er koblet sammen via tjenesten Backoffice.

Backoffice – enklere blir det ikke

Backoffice er den sentrale delen i alle produkter som leveres av Retail Solution. I Backoffice konfigureres alle kasser og betalingsterminaler, artikler, priser og meny legges inn og kan enkelt oppdateres når som helst – både for kasser og selvbetjeningsløsningen, man oppretter ansatte profiler, tar ut rapporter og ser alle nøkkeltall i realtid. Backoffice er webbasert og man har tilgang fra hvor som helst så lenge man har tilgang til internett.

RS Selvbetjening – bestilling og betaling på mobil

Gjester  kan om ønskelig bestille og betale for mat og drikke på sin mobil ved hjelp av selvbetjeningsløsningen levert til Vulkanfisk. Det oppleves enkelt og trygt for gjestene og det frigir tid hos personalet som kan bruker mer tid på andre oppgaver som beriker kundeopplevelsen.

Fordelen med RS Selvbetjening er at den er en totalintegrert del av vårt økosystem. Alle bestillinger gjester foretar på sin mobil vil automatisk konverteres til betalte ordre, med korrekte betalingstyper, slik at oppgjøret blir riktig. Bestillingene sendes også automatisk til printer på kjøkkenet og/eller i baren. Artikler, priser og menyer endrer man enkelt selv i Backoffice.

Bizerba vekt integrasjon tilpasset delikatesseutsalg

I Vulkanfisks`delikatesseutsalg hvor man selger fersk fisk og annen sjømat i løsvekt benyttes en vekt fra Bizerba som er integrert med RSPOS kassesystem. Alle artikler som skal inn på kassen med gitt kilopris legges enkelt inn i Backoffice. Det er også tatt hensyn til Mattilsynets kravspesifikasjoner om merking av ferske råvarer ved at man enkelt kan legge innhold, allergener m.m. inn under artikkelen i Backoffice. Alle artikler som ligger inne i Backoffice vil synkroniseres med Bizerba vekten slik at vekten kan printe ut etikett med all informasjon når en vare veies. Etiketten festes på emballasjen og skannes i kassen med strekkodeleser, og kassen vil da lese av korrekt pris i forhold til kilopris som er angitt. Strekkodene som er koblet opp mot artikkelen genereres automatisk ut i fra strekkode serie. Kundene betaler ved at man slår ut ordren på kort/kontant/gavekort på samme måte som i restauranten.

Vil du vite mer om RSPOS kassesystem, Selvbetjening, Bizerba vekt integrasjon eller Backoffice? Ring 4000 3852 eller send en mail til post@retailsolution.no