24apr

RS Selvbetjening frigjør kapasitet hos dine ansatte og reduserer antall kontaktflater ved å la gjestene bruke sin mobil til å bestille og betale. Gjestene velger selv om de vil betale med kort eller vipps.

Vår selvbetjente webløsning er en totalintegrert del av vårt kassesystem slik at alle bestillinger gjestene foretar på sin mobil automatisk konverteres til betalte ordre, med korrekte betalingstyper, slik at oppgjøret blir riktig.

Slik virker RS Selvbetjening:

  1. Vi hjelper deg med å lage QR-koder som gjesten skanner med sin mobil. Dette åpner selvbetjeningen i nettleser og, hvis ønskelig, legger automatisk inn riktig bordnummer.
  2. Gjesten bestiller og betaler selv.
  3. Alle ordre printes med samme logikk som om du skulle legge inn bestillingen på kassen.
  4. Bestillingen konverteres automatisk til betalte ordre med korrekt betalingstype slik at oppgjøret riktig.

Per i dag kan du selv teste selvbetjening hos majoriteten av våre kunder, blant annet Lekter`n og Asia på Aker Brygge i Oslo, Una Pizzeria i Trondheim, og Hansenhjørnet og Harry Pepper  i Stavanger.

Vil du vite mer om vår selvbetjeningsløsning? Ring 4000 3852 eller fyll i kontaktskjema her så tar vi kontakt.

Selvbetjening fra Retail Solution AS