24apr

Selvbetjening på mobil er en enkel og trygg måte for dine gjester å gjennomføre bestilling og betaling på sin mobil ved bordet i restauranten, kafèen, eller på uteserveringen. Gjestene velger selv om de vil betale med kort eller vipps.

Vår selvbetjente webløsning er en totalintegrert del av vårt kassesystem slik at alle bestillinger gjestene foretar på sin mobil automatisk konverteres til betalte ordre, med korrekte betalingstyper, slik at oppgjøret blir riktig.

Det er veldig enkelt for dine gjester å ta i bruk denne selvbetjente webløsningen. Gjesten skanner en qr-kode plassert på bordet og meny åpnes i nettleser, bordnummer registreres og gjesten bestiller og betaler for mat og drikke på mobilen. Bestillingen går til den kasse du måtte ønske og servitør serverer bestillingen ved bordet eller ved utleveringspunkt.

Per i dag kan du selv teste selvbetjening hos flere av våre kunder, blant annet Lekter`n og Asia på Aker Brygge i Oslo, Una Pizzeria i Trondheim, og Hansenhjørnet i Stavanger.

Vår selvbetjeningsløsning er en nettbutikk som settes opp som selvbetjening for gjester som besøker ditt serveringssted, eller du kan få den satt opp som en standardisert nettbutikk for håndtering av take away bestillinger.

Vil du vite mer om vår selvbetjeningsløsning? Ring 4000 3852 eller send en mail til post@retailsolution.no

Selvbetjening fra Retail Solution AS